Nowe zdjęcia na konkurs

Hej!
W związku z tym, że zdjęcia jakie wyznaczyłam do przerobienia na konkurs okazały się nieodpowiednie zamieszczam tutaj kolejne dwa, które mam nadzieję, że będą lepsze :) Jeśli zaczęliście przerabiać już poprzednie to nie martwcie się. Tamte również można przerobić. Teraz macie do wyboru 5 zdjęć.


Z góry przepraszam, że poprzednie zdjęcia wybrałam nieumiejętnie, ale nie znam się na tym xD Mam nadzieję, że powyższe zdjęcia nadają się do przerobienia. Jeśli macie jednak jakiekolwiek uwagi to śmiało mówcie. 
Jeśli chodzi o co niedzielne opowiadanie to z uwagi na to, że dzisiaj pojawił się już post opowiadanie zamieszczę jutro :)

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Nominowałam cię do QAB, więcej tutaj: http://star-stable-online-mandy.blogspot.com/2015/07/qab.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kiedy można wysyłać prace na konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak przerobie fjorda " nie do poznania" to bedzie sie liczyc? Zrobie z niego normalnego konia, jak np. mustang. Twoja postac nadal by na nim siedziala.. Moze byc czy nie za bardzo?

    OdpowiedzUsuń