Konkurs

Hej!
Przyszła pora na drugi konkurs na blogu :) A więc tak...

Postanowiłam, że konkurs będzie podzielony na dwie kategorie: dla tych, którzy wolą prace plastyczne i dla tych, którzy wolą pisać. 

PLASTYCY
Waszym zadaniem jest wykonanie przeróbki jednego z poniższych zdjęć. Wybór należy do was :) 
Do wyboru 3 zdjęcia.




 PISARZE
Natomiast waszym zadaniem jest napisanie opowiadania (ilość znaków dowolna) związanego z jakąś przygodą na sso. A jaka to ma być przygoda? To już od was zależy. 

 Przy ocenianiu prac obu kategorii zwracam uwagę na staranność ich wykonania, kreatywność oraz czy są one wykonane w podanym temacie. Prace nie na temat są dyskwalifikowane. 
W przypadku pisarzy zwracam uwagę na błędy interpunkcyjne, językowe oraz ortograficzne. 

Zwycięzca danej kategorii otrzyma 820sc w double!  
Także myślę, że warto spróbować bo nagroda jest spora :) 

Także podsumowując...
Aby wziąć udział w konkursie należy:

1.Wykonać przeróbkę, bądź napisać opowiadanie na dany temat.
2.Wykonaną pracę przesłać na mojego e-mail'a: you.mel@wp.pl, w temacie wiadomości wpisać Konkurs-Przeróbka/Opowiadanie.
3.Jeśli macie pytania odnośnie konkursu piszcie w komentarzach lub na maila.

Ogłoszenie wyników 21.08.2015r.!

Zachęcam do wzięcia udziału. Rozpowiadajcie znajomym aby w konkursie wzięło udział jak najwięcej osób!
Pozdrawiam!

 


14 komentarzy:

  1. Opublikuje posta na swoim blogu ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Nominowałam Cie do LBA, pytania na moim blogu c:

      Usuń
    2. Spk :D W końcu wróciłaś do bloga yeey!

      Usuń
  2. Te zdjęcia są koszmarne.. Daj jakieś bez sprzętu przodem, tym bokiem gdzie grzywa.. Co ja Ci mam tutaj Mel przerobić.. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mam pytanie. Czy będzie jeden zwycięzca ogólnie, czy 1 z kategorii plastyków i jeden z pisarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "danej kategorii" czyli sa 2 nagrody. Jedna dla edytorow, druga dla pisarzy ;)

      Usuń
    2. "danej kategorii" czyli sa 2 nagrody. Jedna dla edytorow, druga dla pisarzy ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. A, okej. Dzięki za odpowiedź �� /Linda

      Usuń
  4. Czyli jeszcze mogę wziąć udział? xDD Dziś pierwszy raz na twojego bloga weszłam xDD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mel, a mozesz obiecac, ze nawet jesli beda 4 prace to podasz wyniki? Jak robie drawy to staram sie, wiec zajmuje mi to z 2-4 h. Moglabys odpowiedziec? Nie chce marnowac tyle czasu.. Tym bardziej, ze tak pieknie ma dworze.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A można wysłać 2 prace? Opowiadanie i Edit czy mam wybrać jedną?

    OdpowiedzUsuń