100 post!

Hej!
To dokładnie 100-tny post na blogu! Z tej okazji mam dla was dosyć ciekawą informację.
Otóż założyłam dziś z koleżanką nowy club Smiling Doves. Na razie są w nim dwie osoby licząc mnie :') Ale mam nadzieję, że z czasem członków będzie więcej... Także każdego z was serdecznie zapraszam. 

Po dłuuugim szukaniu dostępnej nazwy clubu (szukałam jej około 20 min) wybrałam się z kol na przejażdżkę. 




 Mam dla was małą propozycję. Z okazji 10 obserwatorów i 8000+ wyświetleń chciałabym urządzić kolejny konkurs aby choć trochę zwiększyć oglądalność bloga, która ostatnio niestety dramatycznie spadła. Ukrywałam ten fakt od dwóch tygodni blogując dalej, ale takie ukrywanie nic nie zmieni. Także jakie jest wasze zdanie na temat konkursu? Chcecie abym taki zorganizowała? 

Pozdrawiam!

2 komentarze: