Wymarzony koń

Hejka kochani <3
Jak obiecałam będę dodawać codziennie posty ^^
Dzisiaj taki króciutki bo muszę zaraz wyjść z domu i wrócę dopiero wieczorem.
Od dzisiaj zaczyna się Double :D

Horse

Więc doładowałam sobie nieco sc żeby kupić mojego wymarzonego konia ^^
Tu macie sweet focie <3


I dzisiaj po doładowaniu wchodzę, żeby go kupić... a tu... 909 sc -,- a arab kosztuje 910 -,- Co jak co, ale farta to ja nie mam :C Szczęście, że jutro 100 sc wypłaty ;D 
Mam czas na wymyślenie mu imienia... 
Pomożecie mi w tym? 

Pozdrawiam!



4 komentarze:

  1. Mel, dzisiaj już możesz kupić tego konia ;) Wejdź na SSO i zobacz ile masz sc! <3 I sprawdź też maila :d

    OdpowiedzUsuń
  2. O sorry :c Myślałam że wszyscy dostali 200 sc, a się okazało że tylko nie sr którzy kiedyś kupili sr :C

    OdpowiedzUsuń