Gothenburg, Aktualizacje 5.03

Bonjour! :3

Jakoś całkiem niedawno w Gothenburgu trwały zawody konne podczas, których można było spotkać się z Game Master Heather i pograć z nimi w sso ^.^ Jak tylko o tym usłyszałam koniecznie chciałam się tam wybrać, ale to za daleko. W końcu w Szwecji -_- Tak czy siak... zawody minęły. Znalazłam pare zdjęć jak to wszystko wyglądało :3

















Dużo tego... żałuję, że mnie tam nie było :(
Podobno Masterzy podawali kody na SR i SC.

A dzisiaj aktualizacje... jeszcze nie można wejść, ale w Newsach już wszystko powiedziano :)
Dodali przepiękne ubranka... najbardziej podobają mi się te trampki i ten makijaż! Jak otworzą serwer lecę do Jarlaheim ^^

Very cool clothing!

Dodali też kontynuację questów z Goldspur Farm.
To tyle na dzisiaj!

Au revoir! XD :3
P.S. Sorry, że tak po francusku wypisuję ^.^

~~Mel


1 komentarz:

  1. ONI MAJĄ SUPER PEWNIE CI CO TAM GRAJĄ SB RB ZA DARMO SR I KUPUJĄ ZA DARMO SC ! >.<(bo oni założyli SSO :/)

    OdpowiedzUsuń