Springrain

Hejka :)

Dzisiaj moje konie poznały się ze swoją nową współlokatorką...
Chyba się domyślacie któż to taki :3


Oto Springrain <3 Moja wymarzona klaczka arabska ^^ 
Kupiłam specjalnie dla niej niebieski komplet. 



Wygląda w nim słodziutko *.*

Nie marnowałam czasu i wzięłam się za jej trenowanie. Trenowałam wraz z Victorią <3
Podczas trenowania skoczyłyśmy na zasłużony obiad u Maria ^^ 


Potem dołączyła się Emmy :)
A potem pojechałam trenować dalej w samotności ( bo Vic poszła ) :p
Moja zdolniacha ma już 6 lvl, a jeszcze nie skończyłam z nią wszystkich treningów :D

Jak widzicie zmieniłam wygląd bloga na wiosenny. Przyszła wiosna, więc wypadałoby ją jakoś pokazać ;) Co myślicie o nowym wyglądzie?

Pozdrawiam!





4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabys, Mi pomóc, gdy chce się zalogować pisze mi takie cos [Your account access has been suspended. Please check your email for a message from Customer Support] Gdy patrze w email nic od nich nie dostałam, co do bloga super, konia kupie Sobie takiego samego, ale za 2 mies ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę o takim przypadku o.o Chciałabym Ci pomóc, ale nie potrafię :/

      Usuń