Historyjka na bonus

No i... dobiliśmy 500 wyświetleń ^^ Dziękuję wszystkim odwiedzającym mojego bloga :3 Przyszła pora na historyjkę na bonus. To dopiero 1 cz. i mało się w niej dzieje. I chciałam dodać, że to moja 1 historyjka, więc proszę bez hejtów! Ale każdą sugestię poprawki czegoś tam z chęcią przyjmę. Także bez obrażania, ale jeśli coś wam się w tym nie podoba to mówcie co ^^ Dobra bo już się rozpisuję! Pora na historyjkę. Tytułu nie wymyśliłam, ale pewnie w trakcie robienia kolejnych części przyjdzie mi jakiś do głowy ^w^














Podoba wam się? *w*
I chciałam tylko powiedzieć, że kolejna cz. na bonus za 1000 wyświetleń ;)
Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. Jest Świetna ! ^w^ Już nie mogę się doczekać części 2 ^^

    (Vivien Winternight) :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <33 2 część na bonus za 1000 wyświetleń ^^

      Usuń
  2. Ooo to ty LT masz? 0.0 Nie wiedziałam xD

    OdpowiedzUsuń