Sprawy organizacyjne i emerytura Perełki

Helou ^^
Obiecałam wam dzisiaj porządnego posta, więc postaram się takiego zrobić :)
Najpierw sprawy organizacyjne :3
Otóż sami wiecie, że posty na moim blogu są co jakiś czas. Staram się je dodawać codziennie, ale czasami zapominam, a czasem nie starcza czasu. Przez ten tydzień byłam chora, więc posty były dosyć często, ale niestety w końcu wrócę do szkoły i znowu się zacznie :C Już dawno nie robiłam żadnych filmików... nie pisałam opowiadań... Naprawdę tęsknie za tym niezliczonym wolnym czasem. Z resztą teraz praktycznie wszyscy nie dysponują jego dużą ilością. Obserwowałam blogi innych osób... niektóre posty były dodane jakieś pare miesięcy temu... O.o Ale to do zrozumienia w końcu dodawanie postów na bloga jest dopiero po: odrobieniu lekcji, nauce, trenowaniu koni, wbijaniu rebutacji, robieniu questów... Nieraz te czynności zajmują cały dzień. W wakacje wszystko było inaczej... Czasu było mnóstwo! A więc wniosek jest taki, że więcej czasu należy poświęcać sprawom w realnym świecie.
Się trochę rozpisałam na ten temat, ale miałam taką wenę i mi się trochę rozpisało xDD
Na koniec chciałam wspomnieć tylko o tym, że wytrenowałam Perełkę. Przerwałam jej trening na 14 lvl i zaczęłam trenować Spirytuskę, ale dzisiaj wbiłam jej 15 lvl ^^ Teraz przyszła pora na trenowanie Raven... Z nią było podobnie jak z Perełką... tylko, że przerwałam jej trening na 13 lvl, aby potrenować Night'a :P
Tutaj fotka po ukończonej pracy...


1 komentarz: