Grafika i Aktualizacje

Przepraszam, że wczoraj posta nie było. :/ Jestem chora i nie nadaję się do pisania ciekawych postów. Więc dzisiaj nie będę się rozpisywać bo mnie głowa okropnie boli.
Porobiłam wczoraj pare screenów podczas trenowania ze Spirytuską.

Gonimy za promem nr 1

A tutaj zrobiłam coś w opcjach z grafiką i zamiast wody pojawiła się ropa O.o


Dodatkowo ziemia była cała zamazana .-.


Później to jakoś cofnęłam i znów jest jak dawniej.
Dzisiaj aktualizacje. Wywalili mnie już z serwera ( a właśnie kończyłam 3 ostatnie wyścigi w ghv -,- ). Ja myślę, że może dodadzą jakieś nowe konie... a wy jak myślicie?



2 komentarze:

  1. Może to konie dodadzą .. Ale nie wiadomo . :)
    Tak w ogóle to życzę powrotu do zwrowia :D Z ta grafiką też tak kiedyś miałam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Vivien ^^ Jednak dodali konie tak jak myślałam. Jam jest jasnowidz! Jam wszystko wiedzieć ;3
      I jeszcze jakiś tam targ dodali :P

      Usuń