Hejka ;3

Cześć kochani!
Już trochę czasu minęło od poprzedniego posta, więc już najwyższa pora na kolejnego!
Ostatni tydzień spędziłam na wbijaniu rebutacji, dlatego też udało mi się...

Zdobyć Admired u Maria


W końcu! Dłuugo na to czekałam... :D

Zdobyłam też Liked w Goldspur


Dzięki temu odblokowałam wyścig w Greendale... nie ma to jak wyścig przez ciasno osadzone drzewa...



I jeszcze Friendly ze świateł ;3


Jeszcze z łowienia w Hc wbiłam, ale nie zrobiłam screena.

To tyle jeśli chodzi o rebutacje...
W ostatnich aktualizacjach dodali nowe makijaże... wykorzystałam to i kupiłam jeden z nich ^^


Chyba nie wygląda źle prawda? :P

I ostatnia sprawa...
Nauczyłam się latać O.o



Nie ma to jak czasem polatać XD
Zamknęli właśnie serwer... dzisiaj aktualizacje. Na razie jeszcze nie wiadomo co dodadzą... 
To tyle!

~~Mel





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz