Zdjęcia z biura

Hej!
Jestem już w internacie i tu niespodzianka! MAM INTERNET! A to oznacza, że posty będą pojawiać się przez cały tydzień, a nie tylko w weekendy. A najlepsze jest to, że to nie mój internet, ale w internacie założyli nowe rutery, które świetnie działają. 

Ale wróćmy już do tematu posta. Zerknęłam dzisiaj na FB Star Stable i znalazłam dosyć ciekawą notkę. A mianowicie Star Stable wpadło na pomysł wstawiania zdjęć swojego biura w każdy wtorek! Dla mnie fajny pomysł. Oto pierwsze zdjęcie z tego cyklu. Jest naprawdę ładne!

 

Konik na zdjęciu został wysłany dla Game Master Marie od gracza z Francji :) Bardzo śliczna figurka!
 Czekam z niecierpliwością na kolejne zdjęcia z biura! Ciekawa jestem jak wygląda i jak wygląda praca w nim!

Pozdrawiam!

 


2 komentarze:

  1. Spoko blog. :'3 Serio.. nie podlizuję się. ;d
    Tak sobie przeglądam blogi.. i linkuję(o nie.. jaka ja wiedźma ;-;)... i Twój jest na serio spoko.

    ~~~
    Ej, nie wiem, czy wkurza Cię linkowanie.. jeśli tak.. to przepraszam.. zaobserwujesz może, polecisz.. skomentujesz? sso-kate.blogspot.com

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń