Moje zdanie na temat Halloween, Zmiana wyglądu bloga

Hej!
Niespodzianka na jutro prawie gotowa :) Miała być na dziś, ale Halloween jest jutro także poczekajmy do następnego dnia. 

Zanim przejdę do tematu posta chciałabym wyrazić swoją opinię na temat Halloween. Otóż nie jest to święto typowo Polskie jak Zaduszki. Obchodzi się je głównie w Stanach Zjednoczonych. Jednak w naszym kraju jest pełno dzieciaków, które latają po cukierki. Nie uznaję tego bo to nie jest nasze święto. Jednak wbrew temu co właśnie napisałam lubię świętować na SSO. W ten dzień zawsze jest fajny klimat i uwielbiam szukanie duchów! W dodatku jak się dowiecie Halloween ma na swój temat wiele ciekawostek, ale to temat na kiedy indziej.
Podsumujmy... nie uznaję Halloween, jedynie lubię robienie zadań Halloween'owych na SSO.

To tylko i wyłącznie moje zdanie. Każdy ma prawo posiadać inne :)

A teraz przejdźmy do tematu posta...
Jak widzicie zmieniłam odrobinkę wygląd bloga na czas jesieni (jesień trwa od miesiąca, ale co z tego XD). Jeszcze jestem w trakcie pracy, jest już późno także pozostałą część pracy zostawię sobie na jutro. 

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz