Questy z Mandy - zdjęcia

Hej!
Jak obiecałam dzisiaj postanowiłam wstawić zdjęcie najnowszych questów z Mandy. Niestety zdjęcia są z drugiego dnia questów, ale lepsze to niż nic! 

UWAGA! Osoby, które nie chcą spoilerować sobie questów niech nie czytają dalej!






Na koniec questów otrzymujemy taką śliczną koszulkę polo :)


Questy były ogólnie krótkie. Osobiście nie przykuły mojej uwagi, a moja ocena w skali od 1 do 10 wynosi 4. 
Już nie mogę doczekać się opcji prowadzenia konia! Do czasu dodania takiej możliwości zniosę nawet brak aktualizacji. Od dawna marzę o prowadzeniu konia i próbuję sobie wyobrazić jak to będzie wyglądać. Czy trzeba będzie kupować specjalne kantary i uwiązy? 

Jeszcze na koniec mam dla was zdjęcie najbardziej dziwnej, jeśli chodzi o ustawienie koni,  stajni. Mówię tu o najnowszej stajni w Valedale. Dwa konie w jednym ciasnym boksie. Jeden koń w dużym boksie. Jeden pusty boks. I kucyk poza stajnią... Co za bałagan :D


Pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz