Tajemnice Zapomnianych Pól

Hej!
Dzisiaj wpadłam na pomysł zrobienia TOP 5 NAJDZIWNIEJSZYCH RZECZY W ZAPOMNIANYCH POLACH. 

1. Dziwny, czarny pień.


Dzisiaj widziałam go pierwszy raz. Wygląda jakby był resztką spalonego, ogromnego drzewa. Znajduje się ono nieopodal Pradawnego Drzewa, więc może są ze sobą powiązane?

2. Korzenie wystające z wody



Są to korzenie łączące Pradawne Drzewo z drzewem w GHV. Wygląda to bardzo ciekawie. Pojedyncze cieńsze korzenie wystają z wody. Nie od razu domyśliłam się, że są to korzenie Pradawnego Drzewa xd

3. Opuszczona farma.



Bardzo tajemnicze miejsce. Muzyka jaka tam gra dodaje klimatu. Ciekawa jestem o co chodzi z tą farmą? Może będą kiedyś jakieś questy na jej temat? 

4. Dróżka.


Kojarzycie to miejsce? Rosną tu suche drzewa bez liści. Dróżka w połowie się urywa, gdyż jest zasypana kamieniami. Może kiedyś kamienie zostaną usunięte? Ciekawa jestem gdzie prowadzi.

5. Podwózka.


W górnej części opuszczonej farmy odkryłam działającą podwózkę! Wcześniej jej nie widziałam i byłam bardzo zdziwiona. Znajduje się za stajnią dla koni i może dlatego wcześniej jej nie odkryłam? Śmieszne... opuszczona farma, żadnej żywej duszy, a tu działająca podwózka!

Zapomniane Pola to naprawdę ciekawe miejsce. Na pewno bardzo tajemnicze. Wcześniej jakoś nie przyjeżdżałam tutaj na przejażdżki i to był błąd! Są tu śliczne widoki, wiele ciekawych miejsc i klimat takiej tajemniczości.


A wcześniej znalazłam swoją siostrę bliźniaczkę podczas treningu! :D Gdzie byłaś tyle czasu siostrzyczko? XD


Pozdrawiam!
 
 

 
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz