Jesienna kreacja

Hej!
Pomyślałam sobie, że skoro mamy już jesień to może warto dobrać jakąś odpowiednią kreację do tej pory roku? 
Pogrzebałam trochę w mojej szafie i wykombinowałam taki komplet :)


Postać:
Kask - Farma Marleya
Płaszcz - Jarlaheim
Spodnie - Butik w Srebrnej Polanie
Buty - Butik w Srebrnej Polanie

Koń:
Siodło - Valedale
Ogłowie - Valedale
Czaprak - Goldenhills
Owijki - Jarlaheim
Ozdoba na ogłowie - Goldenhills
Ozdoba na ogon -  Goldenhills

Z taką kreacją postanowiłam wybrać się na przejażdżkę w okolicach Moorland i zaciekawiło mnie ogrodzenie jakie znalazłam po przeciwnej stronie plaży.


Jest możliwość, że to właśnie tam pojawi się nowy teren, ale jest też druga opcja gdyż w Urodzajnych Hrabstwach zablokowane są dwa tereny.

Jednak mnie zainteresował właśnie ten. Na razie za ogrodzeniem nie widać niczego ciekawego. 


Moje pierwsze wrażenie kiedy zobaczyłam płot to: "O! Już pracują nad nowym terenem!". A potem zdałam sobie sprawę, że przecież ten płot jest tu już od dawna :')

Pozostaje nam wyczekiwać i domyślać się gdzie pojawi się nowa kraina.
Pozdrawiam!
 



2 komentarze: