Powrót? Warto?

Hej!
Mimo, że w ostatnim poście powiedziałam stanowczo "odchodzę" to jednak coś, jakaś niewidzialna nić ciągnie mnie do blogowania. Dlaczego tak jest? Prawdopodobnie bardzo to polubiłam w ostatnich dniach. W dodatku w głowie pojawiło mi się mnóstwo pomysłów, które mogą urozmaicić bloga. Więc pomyślałam, że w dalszym ciągu będę go prowadzić. Przecież w internacie wcale nie musi być tak, że nie będę mieć czasu nawet na napisanie posta. Chociażby to 5 min. 

Postanowione! Wracam do blogowania! :D
Jednak nie mam zamiaru wracać na fb czy SSO. To już by była mała przesada... I tak na wiele się godzę. :P

Tylko teraz pozostaje jedno pytanie... 
Skoro odeszłam i napisałam to pod ostatnim postem... to kto będzie czytał bloga? 
Wiem jak to jest... 
Jak ktoś pisze, że nie będzie pisał na blogu to po co wchodzić? Po co sobie zawracać głowę? Po co marnować czas? Dlatego chcę wiedzieć czy jest jakiś czytelnik, który odwiedza bloga. Jeśli nie... to jaki sens prowadzenia go w dalszym ciągu? 

Proszę aby aktywni czytelnicy napisali chociażby "..." w komentarzu. Chcę wiedzieć czy jest sens. Czekam do rozpoczęcia roku szkolnego w pon. 

Do zobaczenia! 
:)


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwacje. ((: <3
      Ja również obserwuję Twojego. ;)
      No i oczywiście czytam :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. <3 Dziękuję Ada. :)

      Jednak nie sądzę, że mam więcej kom od Cb. ;) Oj! Na pewno nie! :D

      Usuń
  3. Ja zaglądam na bloga, bo mam go w obserwowanych. Jak napiszesz posta od razu się wyświetla i wtedy wchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej!!!!
    Wróciłaś!!!
    Jea!!

    OdpowiedzUsuń