Ogólnie

Cześć kochani!

Trochę się zapuściłam jeśli chodzi o posty. Ale po co wam słuchać mojego tłumaczenia i przeprosin? Właściwie to mało istotne. Ten blog jest o SSO nie o mnie. :P
To nie tak, że mam jakiś problem z przepraszaniem, tylko stawiam się w sytuacjach czytelników... i.. stwierdzam, że dla mnie to się robi nudne.

No proszę! Taka mała, nieistotna sprawa, a jak dużo zajęła.

Wracając do tematu, który nas interesuje...
Dzisiaj wróciłam do gry na SSO. I właśnie dzisiaj robiłam questy z Śpiącą Wdową *.*
Gdy teraz wszystko jest dla mnie zrozumiałe questy stały się jeszcze bardziej ekscytujące.

A tak na marginesie... jestem leniwa. A czemu? Bo historyjka nie istnieje nawet w 1%. Muszę was prosić o cierpliwość... Mam zamiar zrobić ją na czas, ale co z tego wyniknie? Nie mam pojęcia... także uprzedzam trochę wcześniej.

Dzisiaj wzięłam Winterkę na przejażdżkę...
Ale zdjęcia to sprawa na kiedy indziej, ponieważ komp muli. >.< Już się doczekać nie mogę jak na moim nowym lapku będzie net. Marzenie! ;/

To na dzisiaj tyle!
Ten dłuugi post jest rekompensatą. Wiecie za co! ;)

Pozdrawiam!
~~Mel




1 komentarz: