;.;

Cześć!

Wiadomość do wszystkich!
(skopiowane z fb - ale oczywiście mojego autorstwa)

Pora w końcu powiedzieć o czymś ważnym...

Otóż odchodzę z SSO. Idę do nowej szkoły z dala od domu - szkoły z internatem. Nie będę miała tam czasu na granie na komputerze. Jak tak się zastanowić... wydałam na tą grę górę pieniędzy. Zrezygnowanie z niej pomoże mi zaoszczędzić pieniądze na nowe bryczesy i inne szpargały, a co więcej... zaoszczędzę czasu i poprawię się w nauce - bo jak na razie to trochę się opuściłam.
Mam tu przyjaciółki... szczerze mówiąc lepsze niż w rl. Ale przyjaźń przez internet nie trwa wiecznie. Każdy w końcu skończy z tą grą. Ja to robię już teraz... SSO - może i super gra z super ludźmi, ale tylko gra, w dodatku uzależniająca.
 
Nie będę pisać za dużo - mówiąc krótko - odchodzę bo idę do nowej szkoły z internatem, a także dlatego iż SSO mnie uzależnia i niszczy.

Na razie jeszcze mamy niecałe 2 tygodnie wakacji i jeszcze przez ten czas będę, ale pod koniec sierpnia skasuję fb i odejdę prawdopodobnie na zawsze.

;.;

Nie wspomniałam tu o blogu. Otóż zawieszę go, ale będzie istniał na pamiątkę.

;.;

7 komentarzy:

  1. Melissa.. Jak zaczełam to czytać normalnie rozryczałam się ;__; Jesteś bardzo fajną koleżanką a nawet przyjaciółką zawsze pomogłaś i poradziłaś coś.. I teraz to koniec? :C Wiem na każdego przyjdzie taki okres ze odejdzie.. :c Alee.. Jednak to jest bardzo smutne :c Prosze nie usuwaj fb chce mieć z Tb przynajmniej jakiś kontakt.. ;-; A nie tak że już never z Tb nie pogadam ani nic.. :c
    Będę zawsze o Tb pamiętać! <3 :** ;__;

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że odchodzisz....... Czy konto masz zamiar skasować czy np. sprzedać? Żałuję, że nigdy cię nie spotkałam w sso. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto dam pod opiekę siostrze.. Ja też żałuję. ;.; <3 Może kiedyś jeszcze wrócę.. mam taką nadzieję..

      Usuń
  3. Przykro mi ;.; Mimo, że rzadko spędzałam z Tobą czas, to gdy już to robiłam, zawsze byłaś dla mnie miła i serdeczna - dziękuję Ci za to ♥ Mimo takich okoliczności, chciałabym wyjaśnić pewną sprawę - cytat: ,,SSO - może i super gra z super ludźmi, ale tylko gra, w dodatku uzależniająca." To nie gra uzależnia - nie ma takiej, która by tego nie robiła. To ludzie się uzależniają. To tak jak dorośli i alkohol: nic im nie jest, gdy wypiją odrobinę na jakiś czas. Ale gdy zaczynają pić codziennie i więcej, uzależniają się. Z grą jest tak samo. Cóż, to chyba tyle, co do mojego wywodu. Przykro mi, że odchodzisz ;.; Ale na pewno Cię nie zapomnę! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ciebie też nie zapomnę. <3

      Dziękuję. ;.; <3

      Usuń
  4. Miło było czytać Twojego bloga ;(
    Ale to Twój wybór

    OdpowiedzUsuń