Informacja :)

Hej!
Okazuje się, że bloga czyta dość sporo osób. ._. Aż się zdziwiłam. ((:
Nie mam już wątpliwości co do blogowania... 

Mam wiele pomysłów, ale najpierw postanowiłam popracować trochę nie tylko co nad atrakcjami tylko wyglądem. Przydałoby się poprawić zdjęcia koni i dodać strony z nowo przybyłymi członkami rodzinki Younggirl. Z resztą nie tylko to wymaga poprawki... Także najbliższe dni spędzę nad dopracowaniem bloga. Zostało niewiele czasu do roku szkolnego, więc biorę się do pracy!

Co do postów... Będą rzecz jasna, ale trochę mniej dopracowane, czyli krótsze i może nieco mniej ciekawe. Jednak mam nadzieję, że mimo wszystko da, radę prowadzić tego bloga w taki sposób, aby przyciągał, a nie odciągał. Gdy zakończę pracę nad blogiem biorę się za posta, którego mam już w głowie :)

Do zobaczenia!
:)

 

6 komentarzy:

  1. Melissa! :D Mam pytanie jak ty robisz te menu .__. ;-; <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja. :) To Astrid Rainland je dla mnie zrobiła ^ ^

      Usuń
  2. Super! Możesz robić posty tupu np. Co robiłaś w Internacie w wieeelkim skrócie xD
    Zawsze cuś :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe. :) Myślę, że raczej ludzi nie interesuje moje życie w internacie. Chociaż o tych najważniejszych rzeczach zawsze można wspomnieć. :D

      Pozdrawiam! ^ ^

      Usuń
  3. Jak chcesz zrobić zdjęcia koni skoro nie grasz w sso? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odchodzę z końcem wakacji ;)
      Mam jeszcze dzisiejszy dzień, więc go wykorzystam. A po za tym... co to za problem wejść na 5 min i zdj zrobić? ._. Właściwie teraz kontem zajmuje się moja siostra, więc mogę ją o to poprosić. :) Zdjęcia to naprawdę nie jest problem.



      Usuń