Problemy z netem, Admired - Jorvik Fishing Club

Hej wam!
Wczoraj nie pisałam bo musiałam walczyć z moim kompem. Coś się porobiło dziwnego... Nie mogę wejść na fb i youtube.. Wyskakuje komunikat o aktualizacji Adobe Flash Playera czy jakoś tak. Próbowałam aktualizować, ale najwyraźniej pobrałam to co nie trzeba. Pomyślałam, że dam sb spokój, ale odkąd zaczęły się problemy z Flash'em zaczęło mnie wywalać z sso. :o Wczoraj wywaliło mnie minute przed cs. Na szczęście zdążyłam na ostatnie 10 s zapisów.. A potem wywaliło mnie kiedy łowiłam rekina w Fir. -,- Był już złowiony... a potem mnie wywaliło. I znowu do Ghv, a potem do Fir. .-. A to tak dalekoo. ;_; Już sb wczoraj dałam z tym spokój i wszyłam z gry.
A pro po tego rekina. ;3 Żeby go łowić trzeba wbić Admired w Jorvik Fishing Club.


;D
To dzisiaj chyba tyle. <3
Buziaczki. ;**



4 komentarze:

  1. Mogło Ci się zdarzyć, że ściągnęłaś przypadkowo jakieś przysłowiowe "gówno" i Ci manipuluje pracą systemu. Radzę Ci wejść w Mój komputer, znaleźć zakładkę Panel sterowania, Programy i Odinstaluj program. Tam będziesz miała listę wszystkich zainstalowanych programów i ich wydawców. Systemowych od firmy, sterowników, edytorów tekstu jak Word, plików grafiki czy innych nie usuwaj. Namierz podejrzane pliki i sprawdź w internecie czy to nie jakiś szajs, one mogą Ci zaśmiecać komputer.

    Mi się pobrał jakiś szajs przez przypadek to jak kliknęłam nawet na niepodlinkowany fragment tekstu to otwierało mi się nowe okno w Chromie z reklamą i nie mogłam się zalogować na forum PCformatu. Takie pliki są niebezpieczne bo mogą same konfigurować Twoje ustawienia w komputerze i przechwytywać informacje.

    Tak wygląda moja lista programów.
    http://oi59.tinypic.com/1ghd81.jpg
    Jak widać mam same podstawowe, Worda, dwa programy graficzne, pliki systemowe i sterowniki grafiki od intela i od NIVIDII.

    Fejkowe pliki możesz też namierzyć za pomocą daty, jeśli jakiś syf Ci się zainstalował przypomnij sobie kiedy w ostatnich dniach coś popierałaś, szukaj plików z najświeższą datą, to dodatkowa wskazówka do namierzenia fejka.

    Weryfikację obrazkową przy komentarzach w blogu możesz łatwo wyłączyć w ustawieniach komentarzy. Daję linka, bo już nie pamiętam jak konkretnie wyglądają opcje zza kulisów prowadzenia bloga.
    http://instruktazowo.blogspot.com/2013/07/jak-wyaczyc-weryfikacje-obrazkowa.html
    ;)

    Mam nadzieję, że to nic poważnego i uda Ci się usunąć zbędne i niebezpieczne pliki.

    Ładnego masz bloga Melissa, dobrze sobie radzisz, i jak przejrzałam Twoje posty -> masz rację, dobrze, że sobie uświadomiłaś to, że nie warto zaczynać każdego posta od przeprosin i narzekania na nieregularność postów na blogu. Zresztą jakby nie patrzeć, gdyby to za daleko poszło, mogłabyś narzekać... na samo narzekanie! Czy to nie błędne koło? Zawsze też jak masz więcej czasu możesz napisać kilka małych notek i ustawić datę publikacji na konkretny dzień i konkretną godzinę. W ten sposób jeśli zależy Ci na regularności dodawania postów, będziesz mogła ją utrzymać.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej gry! :)
    As

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak mam Ci za wszystkie Twoje słowa dziękować. Spróbuję zrobić to co mi mówiłaś i postaram się naprawić ten problem z komputerem. Dziękuję Ci też za te ciepłe słowa o blogu. :) Staram się o niego dbać, ale wiadomo, że nie zawsze jest czas. Z całego serca dziękuję As.
      Ciebie również pozdrawiam i życzę miłej gry. ;)

      Usuń
  2. Gratki Admired, Mel ^^
    PS Dodałam twój blog do listy polecanych na moim :D

    OdpowiedzUsuń