~Oferta dla blogerów, ~Zbliża się 1.000 wyświetleń, ~Aktualizacje, ~OMG. *.*

Hejka!
Okazało się, że jednak ktoś czyta mojego bloga. ^^ Dziękuję z całego serca wszystkim czytelnikom. To dla mnie bardzo ważne z resztą jak dla każdego blogera. Wiem, że przesadnie traktuję małą aktywność. Powinnam raczej nie zwracać na to uwagi i pisać posty codziennie, a nie się dołować i straszyć zawieszeniem. O.o Teraz jak to już napisałam poczułam, że chyba mam w sobie cechy histeryczki. Ale każdy jest jaki jest. Także prośba do blogerów. Nie zawieszajcie blogów nigdy z powodu małej oglądalności. Początki są trudne, ale z czasem się to rozkręca i czytelników jest coraz więcej. Pomyślałam, że będę dobroduszna. Wiem jak to jest prowadzić bloga z małą oglądalnością, dlatego też wszyscy blogerzy piszą mi tu w komentarzach linki. :3 Z chęcią wejdę i nieco wspomogę bloga. Oczywiście nie mam nie wiadomo ile czasu. Nie będę zaglądać na każdego bloga codziennie, ale na pewno będę pamiętać i zerkać od czasu do czasu. Co wy na to?
Małymi krokami zbliżamy się do 1.000 wyświetleń. Zaczęłam już szykować historyjkę na bonus. Tylko jeszcze pytanko... czy potrzebna będzie zapowiedź czy niekoniecznie? Odpowiedzcie jak najszybciej bo jeśli zapowiedź będzie potrzebna to trochę więcej roboty i będę musiała zaplanować sobie na to troszkę więcej czasu. Jeśli nie widzieliście jeszcze mojej 1 cz. historyjki to zapraszam do czytania. :3 - LINK
Dzisiaj były aktualizacje, ale nawet nie mam czasu żeby zobaczyć co dokładnie dodali. Wiem tylko, że coś wielkanocnego co wynika z tego screen'a z news'ów.

Happy Easter! 

Wybaczcie, że nie wytłumaczyłam wam dokładnie o co chodzi z tymi aktualizacjami. :/ Na pewno znajdziecie informacje na innych blogach. 
Jeszcze tylko wspomnę o tym iż 23 kwietnia kontynuacja questów o historii Jorvik. ;D Już się nie mogę doczekać. I jeszcze ten film, który dzisiaj dodali. *.* OMG! Zobaczcie sobie tutaj - LINK
Trochę się rozpisałam, ale moim zdaniem to pozytywne rozpisanie. ;) Teraz jest co czytać. xD

Pozdrawiam!






4 komentarze:

  1. Gratki ;* <3 O i tag jeszcze coś czy mogłabyś wyłączyć to jak sie pisze komenta i chce się go dać i są te cyferki >< Nienawidzę tego dlatego tak nie lubie dawać komentów XD :3 Proszę ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się uda. :/ Swoją drogą u Cb na blogu też są te cyferki. :P

      Usuń
    2. u mnie nie ma cyferek XD

      Usuń
    3. Jak ty piszesz to nje ma. ;3 u mnie też tak jest.. jak piszę u sb komentarze to normalnie jakoś, ale jak ktoś to trzeba te cyferki. xDD U Cb też tak jest Vic. <3 Spróbuję poszperać w necie i może coś wymyślę. :*

      Usuń