Njee ma tytułu bo nje wiem jaki ma być. XDD

Siemanko czytelnicy. <3
1.000 wyświetleń tuż tuż, a ja nadal nie skończyłam historyjki. Wybaczcie jeżeli nie dodam jej na czas... ale postarajcie się zrozumieć, że czasu mam naprawdę maaaaalutko. :C 
Już pojutrze questy o historii Jorvik. *.* omg. ;D Wy też się cieszycie? Bo ja meeega. ^.^
Tak sobie tera pomyślałam... jakbym nie zdążyła historyjki to zrobię ją w formie opowiadania. ;3 Ale to już od was zależy, chcecie zaczekać na historyjkę obrazkową, czy mieć na czas na 200 % pisaną? Proszę o szybką decyzję bo muszę wiedzieć. xDD
Ostatnio njee mam kompletnie o czym pisać. O.o Dlatego nje było postów. 
Ach... no taak. Moja przyjaciółka z rl. wróciła do gry. ;D Ostatnio cały czas gramy razem. Może właśnie dlatego nje mam czasu na pisanie postów... no ale zrozumcie. Nie wchodziła tylee czasu, że omg. xD Tera pomagam jej nadrobić. Trenujemy i robimy questy. ;3 Jestem szczęśliwa, że już wróciła. ;DD

Pozdrawiam!

1 komentarz: