Artyści pomocy!

Hejka czytelniczki!
Tak sobie myślałam, że mój blog jest bardziej o tym jak mi mijają dni spędzone na sso, a wolałabym aby blog służył wskazówkami, informacjami i radami. Dlatego pomyślałam, że charakter ulegnie zmianie. Dotąd prywatny internetowy pamiętnik zmieni się w stronę pełną rad. Oczywiście będę pisała również posty takie jak dotychczas tylko rzadziej. ;)
Pomyślałam, że zmienię zdjęcie końcowe i może jeszcze nagłówek. Chciałabym aby była to przeróbka, nie zwykły screen. Ale tu pojawia się problem... przecież ja nie umiem przerabiać. Dlatego jeśli ktoś z was zna się na tym to prosiłabym o wykonanie takiej przeróbki. Byłabym niesamowicie wdzięczna! Dodatkowo napiszę posta z podziękowaniami dla autora. Na pytania związane z przeróbką odpowiadam w komentarzach oraz na e-mail'u: star-stableonline@wp.pl.
Z góry dziękuję!
Dzisiaj już nie mam czasu na pisanie, ale na jutrzejszy dzień planuję napisać poradnik na temat kupowania SR i SC. Wiele osób ma z tym problemy. Zawsze jest jakiś strach, że zrobisz coś nie tak i stracisz pieniądze. Dlatego jutro zabierzemy się do zakupów na spokojnie! ;)

Do zobaczenia!



3 komentarze:

  1. A można zrb od czytelnika dla cb przeróbkę :3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście!
      Byłabym bardzo zadowolona. ;D Ale to zależy od Ciebie czy masz czas i chęci. <3 Naprawdę jestem zdziwiona, że ktoś sam z siebie chce zrobić dla mnie przeróbkę. :^
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dla ciebie zawsze :3

      Usuń