Blog tygodnia

Hej!
Jak widzicie blog nieco się zmienił. Właściwie jego zmiana była jednym z moich powodów nieobecności. Mam ostatnio dużo pracy przy moim kanale na yt oraz nad blogiem. Nie mogę się doczekać kiedy w końcu zasiądę przed laptopem i będę mogła spokojnie potrenować mając przyjemne uczucie, że wszystko już zrobiłam. Ale do tego daleko. Prace trwają i nie jest łatwo bo potrzeba dużo czasu, którego mi zaczyna braknąć. 

Tydzień temu nie zamieściłam Ulubieńca tygodnia. Dlatego dzisiaj to zrobię :)
Nową kategorią są blogi.

Przede wszystkim najbardziej lubię czytać blog Melissy Seahall, która niestety kończy blogowanie, więc nie ukrywam, że będzie mi tego brakowało. Zawsze kiedy uruchamiałam internet zerkałam na jej bloga. Będzie ciężko się odzwyczaić :(

Dziękujemy Melissie za wspaniałego bloga, na którego zawsze można było zajrzeć i zobaczyć ciekawe posty :)

I jeszcze mi się przypomniało... Ostatnio nie otrzymałam odpowiedzi na moje pytanie odnośnie opowiadania, więc zadecydowałam sama. Niestety pisanie Skyhorse dobiegło końca. Przepraszam jeśli komuś nie podoba się moja decyzja, ale jest już nieodwołalna.

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo ♥ Postanowiłam wrócić, więc mam nadzieję, że nadal będziesz mnie odwiedzać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy blog ^^ Wieczorem wyslr ci prace na konkurs ♕

    OdpowiedzUsuń