Nowe nazwy clubów

Hej!
Zaraz się wytłumaczę z mojej nieobecności, ale zacznijmy może od tematu posta? 
Dzisiaj zerknęłam na fb po długim czasie i znalazłam taką informację na stronce:
 
Pssst... Jest tutaj ktoś?
Mam dla Was małe, sobotnie info. Ale nie powtarzajcie nikomu, niech to pozostanie sekretem. Obiecujecie?
W następnej środowej aktualizacji pojawią się nowe nazwy klubów... Tylko nie szalejcie za bardzo z nowymi klubami.
Trzy tony miłości w dniu święta Wojska Polskiego

Ostatnio właśnie o tym myślałam. Jak zakładałam swój club miałam ogromny problem ze znalezieniem nazwy, która ma sens i jest dostępna. Ale i tak znalazłam tylko bezsensowną, ale za to dostępną :')
Ogólnie powstało mnóstwo clubów i cieszę się, że SSO w końcu zobaczyło, że jest problem z nazwami. Ciekawa jestem jak szybko ludzi je wykorzystają?

Moja nieobecność jest spowodowana remontem mojego pokoju. Totalne zamieszanie i bałagan. Ale wychodzę już na prostą i biorę się do pracy nad blogiem i kanałem póki trwają wakacje.
JESZCZE DWA TYGODNIE WOLNOŚCI!
Wykorzystajmy je mądrze :D



3 komentarze:

  1. Widzialam cie wczoraj w Moor :D
    Edit na konkurs usunal mi sie razem z gimper (juz 3 raz mi sie gimp sam odinstalowal) i musze robic od nowa. Brawo dla zrabanego lapka ._.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! Fajny blog ^^ Dołączm do obserwatorów i dodaje do listy polecanych na moim :)Lice na to samo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy wyniki? .__. Nie zeby mi to jakos mega przeszkadzalo, ale napisalas, ze nagroda jest w double, a juz po double. Mozesz nie miec czasu, ale powinnas byla to zmienic w notce lub podac szybciej wyniki :/

    Jak by co notke konkursowa udostepnilam na google +

    OdpowiedzUsuń