Koń Tygodnia

Hej!
Dużo myślałam nad moim blogiem i wymyśliłam coś ciekawego :) A właściwie kilka ciekawych rzeczy, ale zacznijmy od pierwszej...
Otóż postanowiłam stworzyć na blogu ULUBIEŃCA TYGODNIA, czyli raz na tydzień będę wstawiała zdjęcia i krótką notkę o wybranym przeze mnie ulubieńcu. Ulubieńców tygodnia podzielę na kategorie np. miasto tygodnia, komplet tygodnia, wyścig tygodnia itd. Z każdej kategorii wybiorę 4 ulubieńców. Posty z nimi będą pojawiać się w każdy wtorek :)

Dzisiaj zaczynamy kategorię KOŃ TYGODNIA! 

Wybrałam Canti (czyt. Kanti), ponieważ ostatnio bardzo się do niej przywiązałam. Dzisiaj zakończyłam jej trening, który trochę mi się dłużył. W każdym razie... Mimo, że w Jorvik jest duża ilość takich koni to i tak uważam ją za wyjątkową :)


 A wy macie swoich ulubieńców? 
Co sądzicie o Ulubieńcach Tygodnia? :)

Pozdrawiam!
 

2 komentarze: