Konkurs

UWAGA KONKURS!
Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w moim konkursie. Postanowiłam, że urządzę taki oto konkurs z okazji:

 6000+ wyświetleń!
 Bardzo dziękuję! :D

Otóż konkurs jest na opowiadanie o temacie: "Niezwykła przygoda wraz z moim koniem".

 Co trzeba zrobić aby wziąć udział?

1. Piszemy jak najlepsze opowiadanie ;)
2. Wysyłamy pracę na mail: you.mel@wp.pl do 7 marca (sobota)
3. Czekamy na wyniki konkursu :D

Uwaga! Prace nie przysłane w terminie nie będą brane pod uwagę! 

No i teraz to co interesuje was za pewne najbardziej...
PIERWSZĄ NAGRODĄ JEST 820 SC W DOUBLE!
 
Także moim zdaniem warto wziąć udział, spróbować swoich sił. Mam jeszcze tylko jedną prośbę aby nie udostępniać prac w internecie przed zakończeniem konkursu w celu uniknięcia kradzieży. 
 
No i to chyba tyle... Jeśli macie jakieś pytania związane z konkursem piszcie tutaj w komentarzach lub na mail'a. 
 
Pozdrawiam!
 


13 komentarzy:

  1. A mam takie pytanko: te opowiadanie ma być o naszej postaci w SSO oraz o koniu którego posiadamy? Czy mogą być wymyślone imienia itp.? No i czy można dać zdjęcie, rysunek, no i czy opowiadanie ma być związane z SSO? Czy może być to wymyślone i wgl? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czułam, że czegoś nie napisałam :P
      Opowiadanie może być związane z SSO lub nie. Może być o Twoim koniu z gry lub o koniu z reala ;) Do wyboru! Byleby było na temat :D

      Usuń
  2. Dołączam sie do pytania Antoli

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze jedno pytanko XD Bo ja bardzo bardzo lubię się rozpisywać (ale nie w szkole xD) i bym chciała się zapytać ile ma być znaków? :D u mnie by to chyba wyszło... 2000 XDDD a nawet więcej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma limitu :D
      Już się boję ile będzie czytania... :o No nic.. jakoś przeżyję ;D

      Usuń
  4. Świetny pomysł Mel :) Myślę że wezmę udział ^^
    Może być trochę fantastyki?
    Cx

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy można zdjęcie dodać? (jeśli drugi raz to pisze to sorki bo google mi czasami działa tak , że nic nie pisze ;-; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wezmę udział c: Nie chodzi mi o sc, ale o pisanie xD Uwielbiam pisać opowiadania >:D
    Niedługo wezmę się za to ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Może być prolog i rozdział? ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ważne pytanko,a więc:
    Ponieważ napisałam jedno opowiadanie na dwa konkursy,ponieważ już nie mam czasu na drugi,wiesz brak kompa xD
    Ale,nie mam pojęcia,czy tak można,bo jak bym zajęła np:1 miejsce,to Ty byś opublikowała,i ktoś by mógł ukraść ;CNo nie wiem,a chciałabym wziąć udział.Pisałam tamto opowiadanie trzy dni :(

    OdpowiedzUsuń