SGC :D

Hej!
Z radością mogę oznajmić, że blog zostaje odwieszony :D Święta już minęły, ale chciałam mimo to życzyć wam wszystkiego dobrego, zdrowia, radości z życia, spełnienia marzeń i sukcesów w szkole, w przyszłości <3
Niestety w trakcie mojej nieobecności Maggie (ownerka clubu Lucky Circus, w którym byłam) usunęła club. Dlatego teraz jestem w SGC. Dziewczyny są bardzo sympatyczne, wesołe i gadatliwe :D Ogólnie świetny club, świetna atmosfera. 

Zdjęcie zapożyczone od Karin Silenstar


Postanowiłam, że pora odświeżyć bloga i dlatego też zabieram się za przygotowanie jakiegoś ładnego nagłówka, tła itd. Z góry ostrzegam, że gdy wchodzi w grę zmiana wyglądu bloga posty mogą pojawiać się nieregularnie.

Pozdrawiam!




2 komentarze:

  1. Daj większe literki ;w; SGC jest fajne ale najlepsze było NVR <3 :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z najwieszych klubow na serwerze. Chcialabym zeby Dangerous Village Club byl taki.

    OdpowiedzUsuń