Edit

Hej!
Mam niestety złe wieści... 
Wcześniejsze posty dodawałam z innego komputera i właśnie na nim mam kalendarz. Jestem w internacie, więc nie mam możliwości dostania się na niego w tym tygodniu ani następnym, ponieważ do domu przyjeżdżam dopiero w niedzielę 21 grudnia. 
Pewnie powiecie, że przecież mogę zrobić nowy, ale to nie jest takie proste. Nie mam tak wiele czasu. No niby już niedługo święta, więc powinien być luz... ale nie. Moja szkoła słynie z nieustannej pracy. 
Także niestety nie mogę dodawać zdjęcia kalendarza, ale to nie znaczy, że nie będę go dalej prowadzić! ;) O to bądźcie spokojni. 

Wracając już do tematu posta...
Mam bardzo mało czasu bo jutro mam sprawdziany i kartkówki, więc na 7 i 8 grudnia kalendarza adwentowego dodam jedynie tego edita:


Chciałam tylko jeszcze niestety ze smutkiem stwierdzić, że aktywność zmalała. :(
Rozumiem, że za pewne mam obwiniać za to szkołę prawda?

A i jeszcze! Przepraszam, że dzisiaj bez obiecanego screen'a o babeczkach dla Melissy, ale nie miałam czasu. Postaram się jak najszybciej zrobić screen i dodać!
(Pamiętajcie, że Melissa nadal potrzebuje waszej pomocy! Zerknijcie na ostatni post i pomóżcie jej odzyskać skradzione babeczki!)

To tyle na dzisiaj! :)
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz