Sesja z Glorią ♥

Hej! 
Dużo dzisiaj myślałam o tym czy warto pokazywać zdjęcia swoich koni...
I stwierdziłam, że skasuję zakładkę "Moje Konie" gdyż martwię się aby nikt nie pokusił się na włamanie... Raz już to przechodziłam, jednak miałam dużo szczęścia bo włamywacz zostawił mi konie, ale skasował wszystkie ubrania jakie uzbierałam. :(
No i myślę, że mało kogo obchodzi jakie mam konie :) Dla gracza SSO raczej ważniejsze są JEGO własne wierzchowce. Co o tym sądzicie?

Dzisiaj pomyślałam, że wybiorę się na sesję z Glorią. Poprawiłam pare zdjęć w PhotoScape i powstały całkiem fajne screeny :)






Bardzo podoba mi się ostatnie *.*


A wy byliście ostatnio na jakiejś sesji ze swoim koniem? 


DO ZOBACZENIA! :)



3 komentarze:

  1. Super focie :D I zrobiłam sobie sesję z Arabkiem, Coral <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I popieram, lepiej usuń zakładkę z Twoimi końmi. Kiedy wrócisz do tego zła, którego nazwy nie podam (int----t) ktoś podczas Twojej nieobecności może wkraść ci się na konto. Zmień również hasło, te stare coraz częściej używane w jakiś sposób dają o sobie znać, ja też zmieniłam. Po zmianie hasła i usunięciu zakładki z końmi raczej nikt nie powinien się skusić
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Dziękuję Martine <3 Zrobię to jak najszybciej!

      Pozdrawiam!

      Usuń