Po dłuższej przerwie...

Hej!
Witam po dłuższej przerwie :)

Jak tam w szkole? Pierwsze dni za pewne niełatwe... trzeba się przyzwyczaić do wielu rzeczy. Za to ja mimo, że mam mało czasu wróciłam na SSO. Przykro było patrzeć na fb jak ludzie wstawiają zdjęcia nowych koni, piszą o aktualizacjach i wstawiają zdjęcia z przyjaciółmi. Moja wytrzymałość nie trwała długo... rzuciłam postanowienia i wróciłam do gry. Korzystając z double i baaardzo niskich cen z SC kupiłam 5 nowych koni XD Dodam jutro zdjęcia ;)

Nie dam rady już więcej pisać bo jestem chora i okropnie boli mnie głowa... chyba gorączka mi się nasiliła. 
Także...

Do zobaczenia! :)


4 komentarze:

  1. Hejka <3 Jesteś na nowym serwie? :c Bo ja tak plis przejdz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojć. Ja też choruję :/. Zdrowiej Mel! Aż 5?! WTF?! xD. I Victoria, Mel jest na Polskim <3 Ciągle spamowałam ją zaproszeniami do znajomych :P Sorki Mel ! :P I daj zdjęcia koników, jestem ciekawa jakie :3. Zdrowiej!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany Martine.. nie skojarzyłam, że to Ty mnie zapraszasz :o Tak Cię przepraszam... myślałam, że to jakaś kolejna osoba, która mnie nie zna, a mnie bez sensu zaprasza.. Przepraszam. :P A no i Tobie też życzę zdrowia <3

      Usuń