Star Stable Tag

Jakiś czas temu zostałam nominowana do Star Stable Tag przez Kate Rainpaw. W tym tagu trzeba odpowiedzieć na pytania, na które odpowiadała nominująca nas osoba. Także nie przedłużając, oto pytania:

1. Od ilu lat grasz w SSO?
➳W lipcu stuknęły mi 3 lata

2. Jak poznałaś Star Stable?
➳Zaczęło się od Stajni Marzeń. Marzyłam żeby zagrać w jej odpowiednik online. I pewnego dnia kiedy szukałam jakiejś  ciekawej gry o koniach znalazłam to o czym marzyłam.

3. Jakie konie byś dodała?
➳Na razie zamiast dodawania nowych koni poleciłabym żeby odnowić dwie rasy: konie czystej krwi arabskiej i konie andaluzyjskie

4. Jaką opcje byś dodała?
➳Na razie żadna opcja nie przychodzi mi na myśl, ale marzę o tym aby zespół SSO w końcu dopracował technikę jazdy naszej postaci. Walenie łbem w grzbiet przy cwale nie wygląda zjawiskowo.

5. Czy zmieniłabyś swoją nazwę w SSO?
➳Raczej nie. Ewentualnie nazwisko.

6. Jaka rasa koni w SSO najbardziej Ci się podoba?
➳Konie fryzyjskie oraz Angliki.

7. Co byś zrobiła, gdyby biuro usunęło Star Stable i wszystkie aktualizacje?
➳Wkurzyłabym się, że tyle poświęconego czasu i pieniędzy poszło w błoto. Mam nadzieję, że Star Stable nigdy nie wpadnie na taki pomysł.

8. Co najbardziej lubisz w SSO?
➳SSO lubię za to, że jest online i mogę grać ze znajomymi, za ogromną przestrzeń, którą może poszczycić się niewiele gier o tej tematyce, a także za tak wiele ras koni. Jednak przyznaję, że gra sprawia mi mniej przyjemności niż kiedyś :(

9. Jakie zwierzę do torby byś dodała?
➳Tego uroczego pająka Profesora Haydena xD

10. Jaka rasa koni w SSO Ci się nie podoba?
➳Wszystkie są dla mnie na swój sposób wyjątkowe. Każda ma swój urok. 

Natomiast ja nominuję Charlotte Birchbear.
 Pozdrawiam!😍/Melya 


1 komentarz: