Plaża o zachodzie słońca ❤️‍ Double

Hej!
Jak tam spędzacie piątkowy wieczór? Ja postanowiłam wybrać się dzisiaj z Ameth'em na przejażdżkę po plaży o zachodzie słońca. Powiem wam, że taka wyprawa po przerwie od gry jest wspaniałym doznaniem 👌


 Przyznam Wam się szczerze, że ostatnimi czasy zauroczyła mnie opcja grania o późnej porze. Wszystko jest takie spokojne, ciche. Liczba dostępnych graczy jest o wiele niższa. Można pojeździć spokojnie samemu i nie martwić się lagami. Ale najlepsze w tym wszystkim są widoki. Zachodzące słońce i gwieździste niebo. Póki mam wakacje i swobodę będę korzystała z nocy ❤️‍

Byłabym zapomniała! Wiecie, że od dzisiaj mamy double? Planujecie jakieś zakupy z tej okazji? Ja już odbyłam zakupy w centrum handlowym 😂


Pozdrawiam! ❤️‍/Melya

2 komentarze:

  1. Hejos! :D
    Chciałabym poinformować, że zostałaś nominowana przeze mnie do nowego challegne'a, który ostatnio krąży wśród blogów o SSO :D Więcej informacji w poście, zapraszam! :D
    http://starstable-danio.blogspot.com/2016/07/challenge-trudne-poczatki.html
    /Danio

    OdpowiedzUsuń
  2. Titanium Tent stakes
    A very high roll of the dice stakes is a high titanium framing hammer roller game where you roll the titanium machining dice on a bunch of tiny slot titanium eyeglasses machines, Jan 9, 2020 · titanium wheels Uploaded power supply titanium by Planet 7

    OdpowiedzUsuń