Tajemna sesja z Bananem XD

Hej!
Właśnie pakuję ostatnie rzeczy do walizki... ledwo wszystko dopięłam! xd
Pora wracać do internatu i do nauki. Z jednej strony fajnie znowu zobaczyć się ze znajomymi, których nie widziałam przez całe ferie, ale chyba wolałabym zostać w domu do świąt. 
Od dzisiaj do przyszłego tygodnia postów niestety nie będzie, ponieważ nadal mam problemy z moim internetem mobilnym... 

I to chyba na tyle jeśli chodzi i informacje z mojego prywatnego życia :D
Teraz pora na wiadomości z SSO!

W sumie nic ciekawego nie robiłam... może tylko tyle, że robiłam sobie zdjęcia z Bananem, która o nich nic nie wiedziała XD





Huehue :D
No cóż... to pora się pożegnać. Wracam za tydzień! ;/

Do przyszłego tygodnia!
<3
 


3 komentarze:

  1. Gdzie kupiłaś ten sweter, który masz na sobie w nagłówku?

    OdpowiedzUsuń