Przejażdżka

Nie mam tematów do opisania, więc postanowiłam, że przejadę się z Dancer'em po okolicy.

Dawno nie poświęcałam czasu moim koniom, więc pomyślałam, że co wieczór zrobię 5 minutową przejażdżkę z każdym koniem. 

Wracając do Dancer'a...
Oto zdjęcia.




A i jeszcze jedno...
Co chcecie na bonus za 3.000 wyświetleń? Mogę zrobić coś lepszego bo nie zrobiłam na 2.000. 
Jestem otwarta na wasze propozycje! Za równo tu w komentarzach jak i na poczcie. 
E-mail możecie znaleźć na stronie "O Mnie". Zapraszam!

Pozdrawiam!
~~Mel









5 komentarzy:

  1. Może jakiś fajny komiks z jakąś fajną historyjką? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może wielka seria komiksów Saga o Star Stable autorstwa Melissy Younggirl :'D

      Usuń
    2. Mogłabym zrobić kolejną część mojej historyjki.
      Jeśli nie czytałaś to odsyłam Cię tutaj:

      http://secretstarstableonline-melissa.blogspot.com/2014/03/historyjka-na-bonus.html - PIERWSZA CZĘŚĆ

      http://secretstarstableonline-melissa.blogspot.com/2014/04/historyjka-bonusowa-cz2.html - DRUGA CZĘŚĆ

      Usuń